Blowek otwiera sieć restauracji
Karol 'Blowek' Gązwa, jeden z największych polskich youtuberów, otwiera sieć własnych wirtualnych restauracji BlowBurgers. Lokale będą serwować między innymi burgery z autorskimi dodatkami polecanymi przez influencera.
Koncept wirtualnej restauracji BlowBurgers oferuje produkty z dowozem w wybrane miejsce. Projekt powstał dzięki współpracy z firmą Rebel Tang, którą w imieniu Blowka nawiązała agencja Fantasyexpo oraz Wolski Management. Food-techowy startup tworzy wirtualne restauracje, gotowe do uruchomienia w każdej komercyjnej kuchni.
W menu BlowBurgers znajdą się między innymi cztery burgery w czarnej bułce, oferta uwzględnia również pozycje dla wegetarian. Sekretem restauracji Blowka będzie jego autorski zestaw dodatków ‘BlowOption’ składający się m.in. z papryczek jalapeno, panierowanego sera cheddar oraz nachosów.
Jak informują twórcy konceptu, wszystkie serwowane dania będą przyrządzane przez kucharzy, tuż przed ich wydaniem, a o tym, kto przygotował danie będzie informacja na opakowaniu.
Blowek inspiruje się MrBeast
- Inspiracją mojego pomysłu, by stworzyć sieć wirtualnych restauracji był MrBeast, który zapoczątkował w USA taki koncept. Wzorując się na najlepszych postanowiłem otworzyć coś podobnego w naszym kraju. Ogromnie się cieszę, z tego projektu, to super uczucie i mega przygoda przede mną. No i oczywiście będzie to okazja do tworzenia sporo ciekawego i nowego kontentu. Mam nadzieję, że będzie Wam smakowało! - komentuje Karol ‘Blowek’ Gązwa.
Pierwsze wirtualne restauracje pojawią się w Warszawie, ich otwarcie planowane jest na 24 stycznia. Twórca ma w planach ekspansję i otworzenie podobnych konceptów w kolejnych miastach w Polsce.
Karol "Blowek" Gązwa to autor największego w Polsce pod względem liczby subskrypcji, kanału na YouTube (ponad 4,7 mln). Opublikował ponad 1,4 tys. filmów wideo, które łącznie wygenerowały ponad 950 milionów wyświetleń. Na Instagramie obserwowany przez 1,7 miliona osób.
Dołącz do dyskusji: Blowek otwiera sieć restauracji