BNP Paribas Bank Polska reklamuje kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców
Rozpoczęła się kampania reklamowa kredytu gotówkowego dla mikroprzedsiębiorców oferowanego przez BNP Paribas Bank Polska. Akcję przygotowały i realizują firmy Publicis, Sales&More i Havas Media.
Kampania oferowanego przez BNP Paribas Bank Polska kredytu gotówkowego dla najmniejszych firm informuje, że kwota takiej pożyczki może wynieść do 500 tys. zł, stałe oprocentowanie wynosi 4,99 proc., a decyzja kredytowa podejmowana jest już w ciągu doby od zgłoszenia się klienta. Oferta jest dostępna dla podmiotów prowadzących działalność od minimum dwóch lat i specjalistów wykonujących wolny zawód przez co najmniej rok.
- Nasza najnowsza propozycja dla mikroprzedsiębiorstw zaledwie kilka dni po wprowadzeniu do oferty znalazła się na szczycie rankingu kredytów gotówkowych dla firm TotalMoney.pl – zaznacza Piotr Makowski, dyrektor ds. zarządzania segmentem klientów SME i mikro w BNP Paribas Banku. W reklamach podkreśla to hasło „Nr 1 na rynku”.
Przypomnijmy, że od początku września BNP Paribas Bank pod hasłem „Porozmawiajmy o Twoich planach” prowadzi kolejną odsłonę kampanii reklamowej kredytu gotówkowego i samochodowego (przeczytaj więcej i obejrzyj spoty).
Akcja reklamująca kredyt dla mikroprzedsiębiorców obejmuje prasę (m.in. „Gazeta Podatkowa”, „Rzeczpospolita” - dodatek „Dobra Firma”, „Rachunkowość”, „Doradca Podatkowy” „Palestra”, „Magazyn Aptekarski”, „Gazeta Lekarska”, „Gazeta Farmaceutyczna” czy „Życie Weterynaryjne”) oraz internet (największe portale, takie jak Onet.pl i WP.pl; serwisy biznesowe i porównywarki finansowe, takie jak Comperia.pl, TotalMoney.pl, Money.pl czy Bankier.pl). Działania będą prowadzone do końca br.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, działania w internecie realizuje agencja Sales&More, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media.
Dołącz do dyskusji: BNP Paribas Bank Polska reklamuje kredyt gotówkowy dla mikroprzedsiębiorców