SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bodo” oglądało o 3,30 mln widzów mniej niż „Ranczo”. 7 mln zł z reklam

Serial „Bodo” śledziło średnio 2,70 mln osób, o 3,30 mln widzów mniej niż „Ranczo” emitowane w tym paśmie rok temu. TVP1 w czasie nadawania serialu była liderem oglądalności w rynku, ale w grupie komercyjnej zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 7,46 mln zł.

Historyczny serial „Bodo” oglądało średnio 2,70 mln widzów, co przełożyło się na 16,86 proc. udziału TVP1 wśród wszystkich widzów oraz 9,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję oglądać można było w niedziele o godz. 20.25, w okresie od 6 marca do 28 maja br.

Największą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który zdecydowało się zobaczyć 3,81 mln osób. Drugi obejrzało 3,45 mln widzów, a przy trzecim widownia spadła do 3,20 mln osób.

Widownia trzech topowych odcinków „Bodo”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

06-03-2016

20:27:08

21:21:51

3 814 377

22,10%

13-03-2016

20:25:42

21:20:07

3 454 935

20,09%

20-03-2016

20:27:45

21:21:58

3 197 553

18,91%

Nowy serial miał aż o 3,30 mln niższą oglądalność niż nadawany w analogicznym okresie ub.r. w tym samym paśmie dziewiąty sezon „Rancza”. Gromadził on średnio 6 mln widzów, co przełożyło się na 35,35 proc. udziału w grupie 4+ oraz 26,93 proc. w grupie 16-49.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Bodo

2 702 717

16,86%

624 899

9,80%

TVN

2 245 034

14,00%

1 159 146

18,18%

Polsat

1 903 325

11,87%

798 429

12,52%

TVP2

1 031 788

6,44%

504 091

7,91%

Podczas emisji nowej produkcji TVP1 była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne, co dało mu 14 proc. udziału. Trzecia lokata należała do Polsatu (gł. „Tylko muzyka” i filmy; 11,87 proc.), a czwarta była TVP2 (filmy fabularne; 6,44 proc.). Z kolei w grupie komercyjnej liderem był TVN, drugie miejsce zajął Polsat, a dopiero trzecia była TVP1.

W serialu „Bodo” pokazana była młodość przedwojennego aktora Eugeniusza Bodo (w tej roli Antoni Królikowski i Tomasz Schuchardt) oraz jego droga do kariery.

TVP1 wsparła emisję produkcji ogromną kampanią - zarówno zewnętrzną (m.in. na billboardach, w Internecie i w kinach) jak i autopromocyjną, o serialu mówiono w wielu programach TVP1 i TVP2. W obsadzie serialu znaleźli się też: Anna Próchniak, Roma Gąsiorowska, Michalina Olszańska, Patricia Kazadi, Piotr Żurawski i Józef Pawłowski. Jego producentem wykonawczym była firma Akson Studio.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w kwietniu br. wyniósł 10,07 proc.

Dołącz do dyskusji: „Bodo” oglądało o 3,30 mln widzów mniej niż „Ranczo”. 7 mln zł z reklam

34 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jan
No i zemściło się wyrzucenie Rancza z ramówki. A pisali ludzie, że mogli dać Bodo spokojnie w piątki, bo jak widać niedzielny prime time do niczego się nie przydał, bo taka oglądalność to wstyd. Ale jak się tak knoci scenariusz o takiej postaci to co się dziwić. Szkoda potencjału historii. Schuchardt próbował ratować co się dało, ale... cudotwórcą to on nie jest niestety.
0 0
odpowiedź
User
widz
okropny ten serial, jakby amatorzy robili, jakiś horror, kto dał na to pieniądze ?
0 0
odpowiedź
User
widz
i ponoć to był mega budżet? jakoś nie widać było tego budżetu tylko prowizorkę, skandal
0 0
odpowiedź