Bohaterowie dobrych wymian reklamują Walutomat.pl
W internecie i radiu ruszyła kampania reklamująca Walutomat.pl, serwis do wymiany walut. Bohaterami akcji, przygotowanej i realizowanej przez agencję WideOpen, są animowani bohaterowie dobrych wymian.
Bohaterowie dobrych wymian to dwie animowane postacie symbolizujące korzystne kursy walut obowiązujące na Walutomat.pl. Jednocześnie podkreślają, że transakcje w serwisie są całkowicie bezpieczne.
Kampania jest skierowana do osób, które kupują waluty obce i chcą mądrze zarządzać własnymi pieniędzmi. Są to m.in. ludzie spłacający kredyty walutowe lub zarabiający za granicą oraz firmy rozliczające się z kontrahentami w walutach obcych.
Akcja reklamowa jest podzielona na trzy dwumiesięczne etapy. Obejmuje internet (banery, mailingi i artykuły w portalach ogólnotematycznych i serwisach branżowych, m.in. gazeta.pl, interia.pl, money.pl i bankier.pl) oraz radio (m. in. TOK FM, Radio PIN).
Za strategię i realizację kampanii odpowiada agencja interaktywna WideOpen.
Dołącz do dyskusji: Bohaterowie dobrych wymian reklamują Walutomat.pl
Słaba kreacja graficzna, zważywszy biust superbohaterki. Motyw przerobiony tysiące razy. Co to robi na wm?