Bożena Ślaga-Śmierzyńska i Radek Kotapka concept directorami w 180heartbeats
Bożena Ślaga Śmierzyńska i Radek Kotapka rozpoczęli pracę jako concept directorzy w agencji 180heartbeats. Wcześniej byli związani m.in. z McCann Ericson, Saatchi&Saatchi i Euro RSCG Warsaw.
Jako concept directorzy Bożena Ślaga Śmierzyńska i Radek Kotapka będą czuwać nad koncepcyjną stroną projektów przygotowywanych przez agencję. - Pojawienie się Bożeny i Radka w kreacji 180 to kolejny ruch agencji w stronę działań tradycyjnie nazywanych ATL - komentuje Mikołaj Sadowski, creative director 180heartbeats. - W kończącym się roku przygotowaliśmy m.in. ogólnopolską kampanię wizerunkową dla serwisu tablica.pl oraz trwającą właśnie kampanię „Faceci Ratują Dzieci” dla UNICEF-u - opisuje.
Bożena Ślaga Śmierzyńska i Radek Kotapka wcześniej pracowali m.in. w agencjach McCann Ericson, Saatchi&Saatchi i Euro RSCG Warsaw. Przygotowywali projekty dla firm takich jak Toyota, Maspex, Wedel, Procter&Gamble, Unilever i Reckitt-Benckiser, zdobywając za to nagrody w konkursach Cannes Lions, Epica, KTR, Media Trendy, Golden Arrow czy Złote Orły. Z branżą reklamową są związani ogółem od 11 lat.
Dołącz do dyskusji: Bożena Ślaga-Śmierzyńska i Radek Kotapka concept directorami w 180heartbeats