SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Brałeś? Nie jedź!' (wideo)

"Brałeś? Nie jedź! Po narkotykach rozum wysiada" - tak brzmi hasłonowej kampanii społecznej, która ma uświadomić młodym ludziom, żeprowadzenie samochodu pod wpływem narkotyków może mieć tragiczneskutki zarówno dla kierowcy, jak i pasażerów oraz innychuczestników ruchu drogowego. Akcja obejmuje telewizję, radio, prasęi internet.

Kampania rusza 26 czerwca, czyli w Międzynarodowy DzieńZapobiegania Narkomanii. Spoty i layouty wykorzystywane w akcjipokazują zagrożenia związane z prowadzeniem samochodu pod wpływemnarkotyków, m.in. konsekwencje prawne. Przekaz jest skierowany doosób w wieku 16 - 25 lat bywających w klubach i dyskotekach orazpodróżujących samochodami - zarówno w roli kierowców, jak ipasażerów. Kampania realizowana przez Krajowe Biuro ds.Przeciwdziałania Narkomanii ma na celu obalenie błędnegoprzekonania, że prowadzenie samochodu pod wpływem narkotyków jestbezpieczne i legalne.




Akcja jest prowadzona w telewizji (30- i 15-sekundowy spot w 4FUN TV, VIVA, MTV, TVN, Zone Europa, Zone Club, Extreme Sports,Hallmark Channel, Movies 24, Tele 5, Polonia 1, TV4, Polsat), radiu(trzy 15-sekundowe spoty w stacjach Planeta FM, Antyradio, RadioZet, Open FM, Roxy FM, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio Pik,Polskie Radio Zachód, Radio Lublin, Radio Kielce, Polskie RadioKatowice, Polskie Radio Szczecin, Polskie Radio Rzeszów) prasie(Popcorn, Dziewczyna, Semestr, Płyń pod Prąd, Przegląd, Charaktery,dlaczego?, Fundacja Agory, PC Format, CD Action, Chip, CRN, TopGear) oraz internecie (serwis www.rozumwysiada.pl, bannery nastronach gadu-gadu.pl, nauka.pl, nasza-klasa.pl, o2.pl, clubinn.pl,korba.pl, grono.net, GRY-onLine, onet.pl).

brales

Kreację do kampanii przygotowała agencja Martis.

Dołącz do dyskusji: 'Brałeś? Nie jedź!' (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl