Brand Bridge obsługuje w digitalu markę Grześki
Marka wafelków Grześki (Colian) w drodze przetargu powierzyła kompleksową obsługę w kanałach digitalowych agencji Brand Bridge.
Współpraca obejmie działania w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Każdy ma swoje Grześki" i potrwa co najmniej do końca bieżącego roku.
Agencja Brand Bridge poprowadzi profile marki Grześki w mediach społecznościowych - na Facebooku i Instagramie; będzie odpowiedzialna za planowanie i realizację kampanii display oraz promocję marki na TikToku, w ramach platformy komunikacji „Każdy ma swoje Grześki”.
- Przyjmując z końcem ubiegłego roku nowy kierunek w komunikacji, bazujący na humorystycznej grze słów „Grześki ̶ grzeszki”, postawiliśmy sobie za cel poszerzenie grona użytkowników marki o młodszych konsumentów z pokolenia Y i Z. Strategia zaproponowana przez Brand Bridge wydała nam się najbardziej spójna z nową narracją marki Grześki - mówi Wojciech Gańko, brand manager marki Grześki.
Dołącz do dyskusji: Brand Bridge obsługuje w digitalu markę Grześki