Brand Extension obsłuży mediowo Benecol
Dom mediowy Brand Extension wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów dla marki Benecol, należącej do Raisio.
W ramach umowy Raisio powierzy Brand Extension realizację kompleksowej kampanii w mediach offline i online. Poza obsługą mediową, pion Brand Extension Marketing Solutions, opracuje również strategię komunikacji dla marki Benecol, która obejmie m.in. przygotowanie kreacji, działania digital oraz obsługę SEM. Kampania rozpocznie się w 2015 roku.
Projekt poprowadzi zespół kierowany przez Agnieszkę Jamanek, dyrektora strategicznego Brand Extension.
Raisio nie podaje liczby, ani nazw agencji biorących udział w przetargu. Umowa na zasadach wyłączności została podpisana na czas nieokreślony.
Ostatnio obsługą mediową Benecolu zajmował się dom mediowy OMD, po przetargu wygranym w 2012 roku (więcej o tym). Jak powiedziała w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Paula Kaliszewicz, PR & marketing manager w OMD, od dłuższego już czasu firmy już jednak nie współpracowały.
Dołącz do dyskusji: Brand Extension obsłuży mediowo Benecol