BrandLive wygrywa przetarg Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii
Agencja BrandLive zajmie się przygotowaniem nowej identyfikacji wizualnej Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Zlecenie zdobyła w przetargu.
Postępowanie przetargowe obejmowało opracowanie identyfikacji wizualnej oraz przedstawienie koncepcji realizacji strategii marki Platformy Przemysłu Przyszłości. Przetarg miał charakter nieograniczony, kryteria wyboru wykonawcy to cena (waga 40 proc.), kompetencje zespołu (waga 40 proc.) oraz spójność zaprezentowanej koncepcji (waga 20 proc.). Propozycje można było składać do 23 listopada 2018 roku.
Ministerstwo zamierza przeznaczyć na realizację zlecenia 167,7 tys. zł brutto. Wybrana agencja, BrandLive, zaproponowała kwotę 147,6 tys. zł. Druga złożona oferta, agencji MM Create z Lublina, została odrzucona (zaproponowano cenę 49,2 tys. zł).
BrandLive ma zrealizować działania do 27 lutego tego roku.
Dołącz do dyskusji: BrandLive wygrywa przetarg Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii