Branża farmaceutyczna będzie miała własny festiwal reklamowy w Cannes
W przyszłym roku, na specjalnej ceremonii odbywającej się dzień przed międzynarodowym festiwalem reklamy w Cannes Lions przyznane zostaną specjalne wersje nagród dla branży farmaceutycznej i związanej z opieką zdrowotną - Lions Health.
Lions Health ma być dwudniowym festiwalem dla specjalistów zajmujących się komunikacją i marketingiem w branży farmaceutycznej oraz związanej z opieką zdrowotną. Wydarzenie jest skierowane nie tylko do firm działających na tym polu, ale również do mediów, agencjom, właścicielom sieci aptek, a także studentom.
Od 12 grudnia br. wystartować mają zgłoszenia kandydatów do otrzymania nagród w czterech nie ujawnionych jeszcze kategoriach. Natomiast od 9 stycznia 2014 będzie można kupować bilety na galę wręczenia statuetek. Cena za delegata wynosi 1250 euro, a młodzi dyrektorzy kreatywni oraz marketerzy zapłacą 650 euro. Gala odbywać się będzie w dniach 13-14 czerwca 2014 r. Drugiego dnia wręczone zostaną nagrody Lions Health.
Dołącz do dyskusji: Branża farmaceutyczna będzie miała własny festiwal reklamowy w Cannes