Branża tytoniowa - nowe wyzwanie dla EL2
Agencja marketingu mobilnego EL2 wprowadziła program lojalnościowy dla sprzedawców detalicznych firmy OCB
Agencja marketingu mobilnego EL2 wprowadziła program lojalnościowy dla sprzedawców detalicznych firmy OCB, reprezentowanej w Polsce przez spółkę Promotorzy. Jest to pierwszy tego typu program lojalnościowy w branży tytoniowej, kierowany wyłącznie do detalistów. Przedsięwzięcie w całości zostało powierzone firmie EL2.
Program kierowany jest do ściśle określonej grupy - sprzedawców wyrobów i akcesoriów tytoniowych. Sprzedawcy zamawiając produkty objęte promocją, mogą przystąpić do programu lojalnościowego. Gromadzenie punktów na wirtualnych kontach odbywa się przy użyciu SMSów, wysyłanych z kodem ukrytym pod zdrapką umieszczoną na promocyjnych opakowaniach zbiorczych produktów firmy OCB.
Każdy prawidłowo przesłany kod zasili konto uczestnika punktami, które następnie będzie mógł wymienić na wybrane nagrody, takie jak: sprzęt RTV, doładowania Pre Paid, koszulki. Liczba przyznanych punktów jest uzależniona od rodzaju produktu objętego promocją. Dla sprzedawców, którym w czasie danego miesiąca uda się zgromadzić największą liczbę punktów, zostanie przyznana nagroda specjalna - wysokiej klasy telewizor. Zaletą programu jest także możliwość sprawdzenia posiadanej liczby punktów w każdym etapie gry. W tym celu należy wysłać SMS z zapytaniem o stan konta, a system automatycznie prześle odpowiedź z informacją o liczbie zebranych punktów.
Wiele firm boryka się z problemem zorganizowania programu promocyjnego dla firm z branży tytoniowej. Ograniczenia prawne związane z promocją produktów nikotynowych to pierwsza poważna bariera. "Wybraliśmy ofertę Agencji Marketingu Mobilnego EL2 z uwagi na najlepszy projekt programu lojalnościowego oraz jakość zaproponowanej obsługi kreatywnej, organizacyjnej oraz prawnej. Nie bez znaczenia było również kilkuletnie doświadczenie pracujących w EL2 ludzi oraz ilość kampanii marketingu mobilnego, jakie przeprowadzili dla branży FMCG" - mówi Michał Zarudzki, Prezes Zarządu firmy Promotorzy.
"Zależało nam przede wszystkim na związaniu odbiorcy z marką, nie zaś na działaniach stricte promocyjnych. Dlatego też, program kierowany jest do detalistów, którzy spełniają kryteria umożliwiające realizację programu lojalnościowego. Jesteśmy agencją, dla której tego typu zadania są wyzwaniem. Cenimy sobie wymagających klientów i branże, które wymagają od nas przekraczania barier, wynikających z ich specyfiki" - mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2.
Dołącz do dyskusji: Branża tytoniowa - nowe wyzwanie dla EL2