SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych po trzech kwartałach 2016 roku

W pierwszych trzech kwartałach ub.r. wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Zdecydowanym liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 27 731 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2015 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 55,15 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 28,79 proc. do poziomu 18 225 egz. Przed rokiem tytuł ten był jednak czwarty.

Podium uzupełnia, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał o 50,71 proc. do 14 102 egz.

Z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Fun Club” (też Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała o 60,31 proc. (najbardziej w zestawieniu) i wyniosła ona 13 834 egz.

ZKDP

I-III kwartał

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Bravo

69 823

27 731

27 731

133 028

61 835

61 835

-55,15%

Twist

44 330

18 225

18 225

64 760

25 593

25 593

-28,79%

Bravo Girl

43 988

14 102

14 102

58 311

28 611

28 611

-50,71%

Fun Club

38 702

13 834

13 834

77 732

34 854

34 854

-60,31%

We wrześniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem będącego nowym liderem magazynu „Twist” w porównaniu do września 2015 roku jednak zmniejszyła się o 30,67 proc. do 20 821 egz. Przed rokiem tytuł ten był drugi.

Na drugą lokatę spadło „Bravo” (19 759 egz.; strata wynosząca 54,17 proc. - największa w zestawieniu), a podium uzupełnia „Fun Club” (14 282 egz.; w dół o 34,20 proc.).

ZKDP

wrzesień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Twist

39 994

20 821

20 821

79 986

30 031

30 031

-30,67%

Bravo

58 980

19 759

19 759

121 686

43 117

43 117

-54,17%

Fun Club

33 990

14 282

14 282

74 974

21 705

21 705

-34,20%

Bravo Girl

37 990

11 263

11 263

55 003

20 297

20 297

-44,51%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych po trzech kwartałach 2016 roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl