SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Twist”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku wyniosła 169 795 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 9,02 proc.

Drugie miejsce należało do magazynu „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,13 proc. do poziomu 87 477 egz.

Ostatnia lokata podium przypadła, również wydawanemu przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznikowi „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 19,77 proc. do 74 441 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,25 proc. i wyniosła 72 973 egz.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2013

2012

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

169 795

186 626

Fun Club

87 477

98 429

Bravo Girl

74 441

92 786

Twist

72 973

92 662


W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek odnotował tutaj „Twist” - było to 5,33 proc.

Wirtualnemedia.pl

2013

ZKDP

sierpień

 lipiec

Tytuł

Sprzedaż ogółem

Bravo

169 795

157 881

Fun Club

87 477

82 728

Bravo Girl

74 441

67 661

Twist

72 973

77 083

 

Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl