„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku wyniosła 169 795 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 9,02 proc.
Drugie miejsce należało do magazynu „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,13 proc. do poziomu 87 477 egz.
Ostatnia lokata podium przypadła, również wydawanemu przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznikowi „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 19,77 proc. do 74 441 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,25 proc. i wyniosła 72 973 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 169 795 | 186 626 |
Fun Club | 87 477 | 98 429 |
Bravo Girl | 74 441 | 92 786 |
Twist | 72 973 | 92 662 |
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek odnotował tutaj „Twist” - było to 5,33 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 169 795 | 157 881 |
Fun Club | 87 477 | 82 728 |
Bravo Girl | 74 441 | 67 661 |
Twist | 72 973 | 77 083 |
Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół