Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku(wideo)
W telewizji i prasie wystartowała kampania reklamowa soku TymbarkClassic "Matao". Akcja żartobliwie pokazuje, jak blisko ta markazwiązana jest z Brazylią.
Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soku pomarańczowegoTymbark Classic "Matao" podkreśla, że zawarty w nim sok pochodzi zowoców sprowadzanych z Brazylii. Akcja, której celem jestpowiązanie wizerunku marki z tym krajem, obejmuje 30-sekundowąreklamę telewizyjną i layout prasowy.
W spocie mieszkańcy brazylijskiej miejscowości Matao śpiewająpiosenkę towarzyszącą od dłuższego czasu kampaniom Tymbarku. Zkolei kreacja przeznaczona do czasopism pokazuje pomarańcze wkoszulkach reprezentacji Brazylii i hasło "Wyjątkowa selekcja zMatao", żartobliwie nawiązując do piłki nożnej jako symbolu tegokraju i podkreślając wysoką jakość pochodzących stamtądpomarańczy.
Akcja jest od 3 marca prowadzona w TVP1, TVP2, Polsacie, TV4,TVN i TVN7 oraz w tygodnikach i miesięcznikach.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Young &Rubicam, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: Brazylijski śpiew i piłkarskie pomarańcze w kampanii Tymbarku(wideo)