Briggs&Stratton: Budzi emocje
Pod hasłem „Budzi emocje” trwa kampania reklamowa silników spalinowych do kosiarek Briggs&Stratton. Akcję przygotowały agencje Mediaocean i Pemape.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa silników spalinowych do kosiarek Briggs&Stratton podkreśla ich nowoczesny, ekskluzywny charakter. W ramach akcji trwa wiosenny konkurs fotograficzny, w którym autorzy pięciu najwyżej ocenionych zdjęć otrzymają siedziska hamakowe do ogrodu. Ponadto w serwisie newsweek.pl powstała specjalna zakładka z informacjami, jak poprawnie używać kosiarek spalinowych oraz konkursami dla internautów, a Briggs&Stratton patronuje grupie dyskusyjnej „Zielony Trawnik” na portalu Facebook.
Jednak przede wszystkim akcja obejmuje działania reklamowe w prasie (m.in. „Auto Moto”, „Angora”, „Polityka”, „Forbes”, „Newsweek”, „Mój piękny ogród”, „Ogrody, ogródki, zieleńce”, „Wnętrze i Ogród”, „Ogród piękny cały rok”), internecie (serwisy czasopism takich jak „Auto Moto”, „Angora”, „Polityka”, „Forbes” czy „Newsweek”, witryny takie jak otomoto.pl i forbes.pl) oraz telewizji (8-sekundowy spot emitowany od 17 kwietnia do 16 maja w TVN, TVN24, TVP i Polsacie News). Kreacja kampanii – zaplanowanej ogółem do końca roku – powstała przy współpracy z agencją Pemape, a planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Mediaocean.
Dołącz do dyskusji: Briggs&Stratton: Budzi emocje