Brightalign z nową identyfikacją wizualną
Polska marka ortodontyczna Brightalign zmieniła swoją identyfikacje wizualną.
Wprowadzona właśnie identyfikacja wizualna Brightalign ma odpowiadać charakterystyce głównego oferowanego przez firmę produktu – nakładkom ortodontycznym (alignerom).
- Chcemy dać lekarzom i pacjentom produkt i narzędzie dopasowane do ich potrzeb – zarówno funkcjonalnie, jak i estetycznie. Za tym idzie także zapewnienie, że wszystko co robimy, jest dopracowane pod kątem wizualnym i formalnym, a wszystkie procedury, dokumenty oraz obsługa – dokładnie tak, jak nasz produkt - komentuje prezes zarządu Brightalign Robert Michalik.
Nowe pozycjonowanie, logo i sposób prezentacji materiałów graficznych zostały już wprowadzone w mediach społecznościowych marki. Wkrótce zostanie uruchomiony serwis internetowy w nowej szacie graficznej. Wiosną br. marka planuje zakończyć pełen proces rebrandingu.
Dołącz do dyskusji: Brightalign z nową identyfikacją wizualną