Browar Belgia rozpoczyna kampanię reklamową
17 kwietnia Browar Belgia rozpoczął kampanię reklamową piwa Gingers
17 kwietnia Browar Belgia rozpoczął kampanię reklamową piwa Gingers. Stworzone reklamy mają nietypowy jak na reklamę piwa scenariusz. Będą promować produkt jako alternatywę dla piw tradycyjnych, które stanowią obecnie 95% rynku.
Po wprowadzeniu do sklepów piwa Gingers, które spotkało się z bardzo przychylnymi opiniami ze strony branży oraz konsumentów, Browar Belgia jest gotów do rozpoczęcia kampanii reklamowej swojego nowego produktu. W przeciwieństwie do innych reklam piwa 10 sekundowy spot koncentruje się na produkcie a nie na ludziach i ich interakcjach. Forma spotu łączy zdjęcia o wysokiej jakości oraz animacje. Kampania ma na celu przekazanie następujących informacji: Gingers to gaszenie pragnienia, unisex, egzotyka i nowoczesność zarazem. Otoczenie i muzyka nawiązują do egzotycznego pochodzenia imbiru i popularności, jaką cieszy się piwo imbirowe za granicą. Tło reklamy ma za zadanie pokazać nowoczesny styl produktu, który jest odpowiedni zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Ogólny nastrój, jaki niesie ze sobą spot sugeruje, że Gingers świetnie gasi pragnienie.
Głównym elementem wszystkich trzech wersji reklamy, jaką nakręciliśmy jest tornado, które jest wyeksponowane na opakowaniu - mówi Dirk Aarts, Marketing Manager Browaru Belgia. Tornado przychodzi nagle i symbolizuje emocje jakie daje produkt - dodaje - z Gingers wszystko się może Tobie przydarzyć....
Spoty będą emitowane przez całe lato falami w następujących stacjach telewizyjnych: TVP1 & 2, Polsat, TVN i TV4. Reklamy są skierowane do ludzi w wieku 20-34 lata, mieszkających w dużych miastach ze średnim wykształceniem oraz dochodem.
Reklamę stworzyła agencja Gruppa66-Ogilvy, zakup mediów powierzono MindShare a produkcję zrealizowała firma Film-it.
Dołącz do dyskusji: Browar Belgia rozpoczyna kampanię reklamową