Browar Belgia rozpoczyna współpracę z DougFaberFamily
Agencja będzie pracować nad nowym projektem kieleckiej firmy
Nowa agencja została wybrana spośród 25 polskich firm reklamowych, które Browar Belgia poprosił o nadesłanie prezentacji. Po spotkaniach z kilkoma z nich, postanowił zatrudnić DougFaberFamily.
- To całkiem młoda i odnosząca wiele sukcesów firma - wyjaśnia wybór Dirk Aarts, dyrektor marketingu Browaru Belgia. - Szybko się rozwija, jest niezależna, ma innowacyjne podejście. Pracuje w podobnym stylu do naszej firmy.
Jednym z powodów, dla których agencja została wybrana, była osoba Leszka Kwiatkowskiego, nowego dyrektora kreatywnego, który ma ogromne doświadczenie w pracy dla przemysłu piwnego.
Browar Belgia współpracuje już z agencją Gruppa66/Ogilvy, z którą jest związany od 2000 roku. Gruppa66/Ogilvy jest odpowiedzialna za kreację i strategię dwóch marek Browaru Belgia - Gingersa i Fratera.
Dołącz do dyskusji: Browar Belgia rozpoczyna współpracę z DougFaberFamily