Budżet Astry dla McCann Erickson
Firma General Motors powierzyła agencji McCann Erickson Frankfurt budżet na kampanię reklamową promującą europejską premierę nowego modelu Opla Astry.
W przetargu na warty 70 milionów funtów budżet McCann Ericksson pokonała agencje Lowe Germany oraz Delaney Lund Knox Warren (DLKW), która była odpowiedzialna za kampanię promującą poprzedni model Astry w 2006 roku.
W 2008 roku DLKW przygotowywała również kampanie reklamowe modeli Opla Corsy i Opla Insignia, podczas gdy Lowe w 2007 roku promowała nowe modele Opla Zafira i Opla Meriva.
General Motors zaprezentuje najnowszy model Astry we wrześniu podczas targów motoryzacyjnych Frankfurt Motor Show. Z kolei promująca go zintegrowana kampania reklamowa ma wystartować w grudniu.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Budżet Astry dla McCann Erickson