SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet Mazdy dla JWT London

Agencja reklamowa JWT London zdobyła warty 13 milionów funtówbudżet reklamowy firmy Mazda Motors UK.

To pierwszy raz kiedy Mazda zdecydowała się na skorzystanie zusług agencji z Wielkiej Brytanii - informuje serwis BrandRepublic.

JWT London będzie przede wszystkim odpowiedzialna zaprzygotowanie kampanii specjalnie na rynek brytyjski. Przydziałaniach kreatywnych będzie ona także współpracować z JWTDüsseldorf, która jest odpowiedzialna za europejski budżet MazdaMotor Europe.

Z uwagi na obecną współpracę z JWT, Mazda wybrała londyńskąagencję pomijając postępowanie przetargowe. Wszystkie dotychczasowekampanie firmy prowadzone na Wyspach były przygotowywane wNiemczech.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: Budżet Mazdy dla JWT London

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl