SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media

Dom mediowy Star Media zdobył budżet reklamowy kawy Lavazza. W kwietniu ruszy jej pierwsza w Polsce kampania telewizyjna.

Star Media będzie odpowiadać za adaptację kreacji oraz planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii reklamowych kawy Lavazza w Polsce. W kwietniu marka po raz pierwszy w naszym kraju będzie reklamowana w telewizji.

Star Media zdobył to zlecenie w przetargu, do którego został zaproszony dzięki rekomendacji Media Italia, partnerskiej agencji z międzynarodowej grupy Columbus Media International.

Umowa o współpracy została zawarta na czas nieokreślony.

Dołącz do dyskusji: Budżet reklamowy Lavazzy dla Star Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl