Burger King zmienia nazwę w kampanii frytek (wideo)
Sieć fast food Burger King poinformowała za pośrednictwem swoich kanałów social media o zmianie nazwy na Fries King. Jak się okazało, ma to być częścią kampanii promującej nowe frytki Satisfries.
W ramach akcji promocyjnej zaprezentowano nowe logo restauracji, które wygląda bardzo podobnie do poprzedniego, z tym że zamiast hamburgera w tle pojawiły się frytki, a słowo „Burger” zamieniono na „Fries”. Prócz tego zmienione zostały również znaczki na kubkach, opakowaniach, a nawet na jednej z restauracji.
Informacje o rebrandingu pojawiły się na kanałach społecznościowych firmy - zarówno Facebooku jak i Twitterze. Miało to na celu zwiększenie zainteresowania nowym produktem oraz przyciągnięcie uwagi klientów.
Działania te mają na celu promocję nowej pozycji w menu Burger Kinga, frytek Satisfries. Restauracja reklamuje je jako posiadające 30 proc. mniej kalorii i o 40 proc. mniej tłuszczu od tradycyjnych frytek.
Dołącz do dyskusji: Burger King zmienia nazwę w kampanii frytek (wideo)