"BusinessWeek" staje się dwutygodnikiem
Już 1 kwietnia polska edycja magazynu gospodarczego "BusinessWeek" zmienia cykl wydawniczy - z miesięcznika staje się dwutygodnikiem. Kolejne wydania będą ukazywać się zawsze w czwartek
"Ponad rok przygotowywaliśmy się na przejście na dwutygodnik. Zmieni się nie tylko częstotliwość ukazywania, ale także zawartość magazynu oraz strategia marketingowa- mówi Amadeusz Król (Dyrektor Generalny AWR "Wprost", wydawcy polskiej edycji magazynu "BusinessWeek"), dodając - "BusinessWeek" - teraz dwutygodnik, a w przyszłości tygodnik - stanie się najważniejszym tytułem wśród magazynów gospodarczych. Pismem, które z lokalnej perspektywy będzie pisać o gospodarce zarówno polskiej jak i światowej."
Zdaniem Piotra Aleksandrowicza - redaktora naczelnego polskiej edycji pisma "BusinessWeek": "...nasz dwutygodnik przedstawia najważniejsze wydarzenia, najwybitniejsze postaci, największe i najszybciej rozwijające się korporacje. My analizujemy rzeczywistość. Przewidujemy przyszłość. Jesteśmy opiniotwórczy. Nowa formuła wydawnicza daje możliwość pełniejszego zaspokojenia potrzeb czytelników oraz żywego reagowania na bieg wydarzeń..."
Dlaczego od kwietnia? Nieprzypadkowo. Miesiąc później Polska stanie się częścią wielkiego organizmu politycznego i gospodarczego. W nowej rzeczywistości polskie przedsiębiorstwa będą miały szersze perspektywy rozwoju, ale też przybędzie im konkurentów. Jak z nimi wygrać, jak poradzić sobie na unijnym rynku? Jak wygląda obecna sytuacja firm z rozwiniętych krajów UE oraz ich konkurentów ze Stanów Zjednoczonych i Azji? - czytamy w komunikacie AWR "Wprost".
Agencja Wydawniczo - Reklamowa "Wprost" jest dynamicznie rozwijającym się wydawnictwem z kapitałem polskim. Od ponad dwudziestu lat wydaje tygodnik "Wprost", który jest liderem wśród magazynów pod względem przychodów z reklam oraz najchętniej czytanym tygodnikiem informacyjnym . Ponadto w swoim stale powiększającym się portfolio wydawniczym oprócz "Wprost" i "BusinessWeek" posiada także ekskluzywny magazyn dla kobiet - "Pani" oraz miesięczniki hobbystyczne "Rejs" i "Mój Pies".
"BusinessWeek" jest wydawany przez AWR "Wprost" od stycznia 2000 roku.
Przez ten czas z pisma o objętości 48 stron i sprzedaży egzemplarzowej na poziomie dwóch tysięcy, stał się stustronicowym magazynem, drugim pod względem sprzedaży wśród miesięczników o tematyce gospodarczej.
Dołącz do dyskusji: "BusinessWeek" staje się dwutygodnikiem