BZ WBK: wybraliśmy DeVito do reklamy, bo jest najsympatyczniejszy
BZ WBK uzasadnia, że Danny DeVito został wybrany na twarz ostatniej kampanii reklamowej, ponieważ oceniono go jako najsympatyczniejszego ze wskazanych kandydatów. Firma zaznacza, że do reklam angażuje zagranicznych aktorów, ponieważ są lepiej rozpoznawalni od polskich.
Bank Zachodni WBK argumentuje angażowanie zagranicznych aktorów, takich jak John Cleese i Danny DeVito, do swoich kampanii reklamowych tym, że są oni lepiej rozpoznawalni od gwiazd polskiego kina. - Z badań fokusowych, przeprowadzonych przez Grupę McCann wynika, że konsumenci niekiedy nie potrafią powiązać polskich aktorów z bankami, które reklamują, ponieważ występują w wielu spotach - opisuje Jędrzej Marciniak, dyrektor obszaru zarządzania marką w BZ WBK.
Firma uzasadnia również, że do zakończonej właśnie kampanii zaangażowała akurat Danny'ego DeVito, ponieważ w badaniu został oceniony przez Polaków jako najsympatyczniejszy i najbardziej pasujący do reklamy lokat bankowych spośród 16 gwiazd z Hollywood najbardziej lubianych w naszym kraju. BZ WBK przytacza opinie psychologów, którzy twierdzą, że optymiści częściej biorą sprawy finansowe w swoje ręce, mając przed oczyma obraz korzyści płynących z wydatku lub inwestycji, dlatego takie osoby w akcjach reklamowych są bardziej przekonujące.
Dołącz do dyskusji: BZ WBK: wybraliśmy DeVito do reklamy, bo jest najsympatyczniejszy