SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

C&A promuje konkurs świąteczny realizowany wspólnie z Edipresse

Odzieżowa firma C&A wystartowała ze świąteczną kampanią internetową promującą wybrane artykuły marki. Akcję wspiera aktywacja konkurs z nagrodami. Działania prowadzone są przez dom mediowy Carat, należący do Dentsu Aegis Network, oraz wydawnictwo Edipresse.

W ramach świątecznych działań wizerunkowych, marka odzieżowa C&A organizuje konkurs, w którym nagrodami są karty podarunkowe. Za pośrednictwem zakładki konkursowej zamieszczonej w serwisie party.pl można zapoznać się z produktami i inspiracjami modowymi marki oraz wypełnić quiz konkursowy. Aby wziąć udział w konkursie, należy odpowiedzieć na pytanie o wymarzony prezent oraz kreatywnie uzasadnić swój wybór. 40 najciekawszych odpowiedzi zostanie nagrodzonych kartami podarunkowymi o wartości 100 zł każda do zrealizowania w jednym ze sklepów C&A, na terenie całej Polski.

Akcja potrwa do 20 grudnia. Konkurs promowany jest na serwisach należących do wydawcy Edipresse (party.pl, wizaz.pl, polki.pl, viva.pl), za pomocą mailingu do bazy Edinet Kobieta oraz na Facebooku i Instagramie wydawcy. Dodatkowa komunikacja odbywa się w prasie. Reklamy akcji publikowane będą w magazynach „Party” oraz „Flesz”.

Kampania ma wzmocnić kontakt klientów z marką C&A. Pomysłodawcą działania jest wydawnictwo Edipresse. Za koordynację kampanii odpowiada dom mediowy Carat, który współpracuje z C&A od 2016 roku. Agencja jest odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediową marki.

Dołącz do dyskusji: C&A promuje konkurs świąteczny realizowany wspólnie z Edipresse

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl