Capgemini ma nową identyfikację wizualną
Globalna spółka technologiczna Capgemini z okazji 50-lecia istnienia na rynku zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada BrandPie.
Ostatnia zmiana logo miała miejsce 13 lat temu. Nowa identyfikacja wizualna, wprowadzona z okazji 50. rocznicy powstania firmy, nawiązuje do działań Capgemini w zakresie cyfrowych doświadczeń klientów i dostarczaniu im precyzyjnych, godnych zaufania rozwiązań. Logo w zmienionej formie ma odzwierciedlać zmiany, jakim spółka uległa na przestrzeni lat.
- Po 50 latach istnienia Capgemini jest globalną i wielokulturową grupą. Aby napisać następny rozdział naszej historii, grupa nadal będzie prowadzić transformacje, wprowadzać innowacje i podejmować ryzyko z taką samą ochotą i determinacją, którą wykazali się wszyscy, którzy odpowiadają za to, czym dziś jest Capgemini - komentuje Paul Hermein, prezes i dyrektor generalny Capgemini Group.
Nowe logo grupy składa się z trzech części. Odręcznie napisana nazwa odzwierciedla hasło firmy “People matter, results count”. Znak graficzny - symbol pik – został zmieniony na bardziej łagodną wersję, pozostając najwidoczniejszym elementem logo. Użyte w nim niebieskie barwy są teraz bardziej wyraziste.
Za przygotowanie nowego logo koncernu odpowiada BrandPie.
Capgemini zatrudnia blisko 200 tysięcy osób w 40 krajach na całym świecie, z czego ponad 7 tysięcy w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Capgemini ma nową identyfikację wizualną