Cappy Lemon&Nada niestandardowo reklamuje się w telewizji(wideo)
W telewizji prowadzona jest niestandardowa kampania reklamowanapoju Cappy Lemon&Nada. Akcja obejmuje m.in. billboardysponsorskie oraz reklamy w zwiastunach seriali.
W niestandardowej kampanii telewizyjnej napoju CappyLemon&Nada wykorzystywane są m.in. spoty dostosowanekreatywnie do różnych miejsc bloków reklamowych w TVP1 i TVP2.Poszczególne filmiki stanowią żartobliwe komentarze do reakcjiwidzów na reklamy: spot emitowany jako pierwszy zawiera hasło "dokuchni&z powrotem", ten drugi - "przerwa&ulga", a trzeci -"cicho&sza". Z kolei billboardy sponsorskie prognozie pogody wTVN i Polsacie mają dwie wersje - "letnia&orzeźwiająca" i"kwaśna&mokra" - emitowane w zależności od tego, jaka aurazostanie zapowiedziana z programie. Ponadto po raz pierwszy whistorii polskiej telewizji marka promuje się w czasie zwiastunów -cytryna charakterystyczna dla Cappy Lemon&Nada zajmuje połowęekranu w czasie zapowiedzi seriali "CSI", "Wzór" i "24 godziny" wPolsacie.
- Zabawne i zaskakujące, a przy tym proste komunikaty emitowanew przyjazny dla konsumentów sposób doskonale podkreślają charaktermarki Cappy Lemon&Nada - uzasadnia tę kampanię Sebastian Wężyk,brand manager kategorii juice beverages w Coca - Cola PolandServices.
Akcje przygotowały agencja reklamowa Lowe GGK i dom mediowyStarcom.
Dołącz do dyskusji: Cappy Lemon&Nada niestandardowo reklamuje się w telewizji(wideo)