Carat Polska kupuje media dla Selgros Cash&Carry
Dom mediowy Carat Polska (należący do Dentsu Aegis Network Polska) pracuje dla Transgourmet Polska. Planuje i kupuje media do kampanii dla marki Selgros Cash&Carry.
Carat Polska rozpoczął współpracę z Selgros Cash&Carry, ogólnopolską siecią marketów, oferującą zaopatrzenie dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz dla klientów detalicznych. Firma posiada w Polsce 18 oddziałów i zatrudnia ponad 4000 pracowników. Agencja zajmie się obsługą mediową nowego klienta w zakresie planowania oraz kupowania kampanii telewizyjnych.
-Carat w trakcie procesu porównania ofert wykazał się zrozumieniem specyfiki naszego biznesu oraz przekonał nas, że potrafi znajdować rozwiązania umożliwiające realizację kampanii zgodnych z naszymi oczekiwaniami - powiedział Cezary Furmanowicz, dyrektor działu marketingu Transgourmet Polska.
Dom mediowy Carat został wybrany do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych. Firma nie ujawnia liczby i nazw pozostałych agencji mediowych, których oferty porównywała.
Wcześniej planowaniem i zakupem mediów dla Selgros Cash&Carry zajmował się dom mediowy MediaVest (obecnie Spark Foundry), należący do Publicis Media. Wiosną ub.r. przejął budżet tego klienta od MullenLowe MediaHub.
Za kreację reklam do jednej z ostatniej kampanii Selgrosu, promującej ofertę owoców i warzyw odpowiadała agencja Life on Mars (Brand New Galaxy).
Dołącz do dyskusji: Carat Polska kupuje media dla Selgros Cash&Carry