Carlsberg: akcja promująca nowe hasło reklamowe hitem na YouTube (wideo)
Sala jednego z belgijskich kin posłużyła Carlsbergowi do przeprowadzenia ciekawego społecznego eksperymentu wspierającego nowe hasło reklamowe marki. Film z akcji jest hitem na YouTube.
Akcja polegała na tym, że po zakupie biletów na seans para była konfrontowana z salą, na której wolne były tylko dwa miejsca w samym środku - resztę zajmowało 148 groźnie wyglądających motocyklistów.
Reakcje uczestników eksperymentu rejestrowały ukryte kamery. Jakie one były i jaka niespodzianka czekała na tych, którzy odważyli się usiąść w nieciekawym na pierwszy rzut oka gronie? Sami zobaczcie:
Udostępniony w zeszły czwartek na YouTube klip wczoraj wieczorem miał ponad 2,6 miliona wyświetleń.
Akcja została przygotowana przez belgijską agencję Duval Guillaume Modem. Wspiera ona wprowadzone przez Carlsberga w kwietniu tego roku nowe hasło reklamowe - "That calls for a Carlsberg" (więcej o tym pisaliśmy tutaj - i tutaj).
Dołącz do dyskusji: Carlsberg: akcja promująca nowe hasło reklamowe hitem na YouTube (wideo)