Carlsberg FanCamp - miasteczka kibiców na Euro 2012
Carlsberg, oficjalny sponsor UEFA Euro 2012, na czas trwania turnieju w każdym z miast-gospodarzy postawi Carlsberg FanCamp. Będą to piłkarskie miasteczka dla kibiców z bazą noclegową i różnymi atrakcjami.
W porozumieniu z władzami Poznania, Warszawy, Wrocławia i Gdańska wybrano lokalizacje, które mają pozwolić na łatwe przemieszczanie się pomiędzy Carlsberg FanCamp, oficjalną strefą kibica oraz stadionem. W Poznaniu będzie to Hala Arena i Park Kasprowicza, w Warszawie teren przy Centrum Olimpijskim, we Wrocławiu Młodzieżowe Centrum Sportu, natomiast w Trójmieście Carlsberg FanCamp stanie na sopockim Hipodromie.
Każde miasteczko będzie podzielone na kilka obszarów. Jednym z nich będzie strefa noclegowa, gdzie do dyspozycji kibiców zostanie oddanych do 5 tys. miejsc noclegowych z w pełni wyposażonym zapleczem sanitarnym. Oferowane będą trzy możliwości zakwaterowania: przygotowane przez organizatorów namioty, domki holenderskie oraz miejsca dla camperów.
Cena noclegu na Carlsberg FanCamp wyniesie od 112 zł za noc w namiocie przy minimalnym pobycie przez 3 noce. Dla camperów jest to od 112 zł od osoby przy minimalnej ilości 4 osób zatrzymujących się w miasteczku na minimum 3 noce. Natomiast w przypadku domku holenderskiego koszty zaczynają się od 330zł od osoby przy założeniu minimum 4 osób odwiedzających Carlsberg FanCamp na minimum 4 noce. Cena noclegu w namiocie obejmuje śniadanie oraz uprawnia osoby pełnoletnie do odbioru dwóch piw w miasteczku. Wstęp na teren Carlsberg FanCamp i możliwość uczestniczenia w atrakcjach odbywających się na jego terenie będzie darmowy dla wszystkich, bez względu na to, czy zdecydują się na wykupienie noclegu.
W strefie zabawy stanie namiot główny ze sceną, na której odbywać się będą koncerty. Znajdzie się tam także telebim, na którym będzie można oglądać transmisje meczów Euro 2012 na żywo. Usypana zostanie również plaża, obok której stanie bar.
Na terenie strefy sportu powstaną boiska do piłki nożnej, piłki plażowej oraz siatkówki. Drużyny będą mogły zgłaszać się do turniejów organizowanych w każdej z dyscyplin. W strefie przewidziano także ćwiczenia jogi oraz aerobiku.
W strefie gastronomicznej wydawane będą śniadania dla gości strefy noclegowej. W ciągu dnia będzie otwarty samoobsługowy bufet, natomiast w nocy będą dostępne wybrane punkty cateringowe.
Na terenie miasteczka powstanie także strefa ekologiczna, gdzie będzie można wziąć udział m.in. w akcjach pod nazwą „Bądź FAIR wobec środowiska. Daj śmieciom kosza”. Celem tej inicjatywy jest uwrażliwianie na dbałość o czystość otoczenia z jednoczesnym uświadamianiem, co należy czynić z opakowaniem po wypiciu piwa.
Pomysłodawcą i organizatorem projektu jest agencja Brand New.
Dołącz do dyskusji: Carlsberg FanCamp - miasteczka kibiców na Euro 2012