Carrefour poszerza zasięg zakupów przez Glovo. Wkrótce dostawy ze 100 sklepów
Carrefour obejmuje zasięgiem dostaw zakupów spożywczych za pośrednictwem Glovo kolejne miasta w Polsce. Ich liczba zwiększy się w 2023 roku blisko trzykrotnie, dzięki włączeniu do systemu kolejnych 73 sklepów w całym kraju. Wkrótce ma się pojawić też możliwość zamawiania produktów niespożywczych.
Carrefour Polska rozwija usługę Glovo w kolejnych hipermarketach i supermarketach w Polsce. W 2022 roku realizowana była ona z 38 sklepach sieci w dziewięciu miastach. W bieżącym roku firma zwiększyła już zasięg dostaw realizowanych za pośrednictwem Glovo o 34 sklepy w 24 miastach, a do końca pierwszego kwartału sieć zaoferuje ją łącznie w ponad 100 sklepach w 59 miasta
Na liście nowych obiektów znalazły się głównie hipermarkety, ponieważ ten format sklepów daje możliwość zaprezentowania klientom najszerszego asortymentu. Co więcej, sieć planuje otworzyć nową sekcję na platformie e-commerce prezentującą produkty z kategorii non-food.
- Carrefour wyróżnia się spośród wszystkich partnerów Glovo najszerszym asortymentem produktów spożywczych, który obecnie sięga ponad 18 tys. artykułów. Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych klientów, planujemy wkrótce wdrożyć do naszej oferty produkty z kategorii non-food, takie jak elektronika, dom i ogród czy produkty dla dzieci. Dzięki temu nasi klienci będą mieli dostęp do jeszcze szerszej gamy produktów w jednym miejscu, bez konieczności przeglądania oferty wielu różnych sklepów - mówi Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska.
Carrefour Polska nawiązał współpracę z Glovo już w kwietniu 2020 roku, początkowo oferta dotyczyła dostaw ze sklepów osiedlowych Carrefour Express. Aktualnie Glovo i Carrefour koncentrują się na rozwoju dostaw z hiper- i supermarketów, dzięki czemu użytkownicy aplikacji mogą skorzystać ze znacznie szerszego asortymentu produktów.
Carrefour z usługami Carfura, Drive i Sprint
Glovo to nie jedyna możliwość zakupów internetowych w Carrefour. Od lat w największych aglomeracjach można zamawiać zakupy dostarczane z hipermarketów i specjalnych magazynów w ramach usługi pod nazwą Carfura. Zamówienia składać można przez stronę www.carrefour.pl.
Od 2016 roku konsumenci mogą skorzystać z usługi click&collect, która pozwala na odbiór zamówionych produktów w wybranym sklepie stacjonarnym. Usługa ta została rozszerzona na wszystkie hiper- i supermarkety w Polsce, a także testowana jest w sklepach convenience.
Dla klientów zmotoryzowanych sieć oferuje usługę Carrefour Drive, która umożliwia odbiór zamówień w punktach Drive, znajdujących się w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce, bez konieczności wychodzenia z samochodu.
Z kolei w październiku 2020 roku Carrefour wdrożył usługę Carrefour Sprint, dzięki której klienci mogą otrzymać zamówione na carrefour.pl produkty spożywcze z dostawą pod wskazany adres w czasie nawet do 3 godzin od momentu złożenia zamówienia. Obecnie usługa ta jest dostępna w kilkunastu miastach w Polsce.
Glovo dostarcza też zakupy ze sklepów innych sieci spożywczych jak Biedronka czy Auchan.
Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz 40 stacji paliw.
Dołącz do dyskusji: Carrefour poszerza zasięg zakupów przez Glovo. Wkrótce dostawy ze 100 sklepów