Carrefour Polska reklamuje 150 produktów marki własnej „z gwarancją niezmiennej ceny” (wideo)
Sieć sklepów Carrefour wprowadziła ofertę, w której 150 produktów jej marki własnej będzie dostępnych w niezmienionych cenach. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych” dotycząca też bezpieczeństwa w czasie epidemii koronawirusa.
Oferta z niezmienionymi cenami obejmuje takie produkty marki własnej Carrefour jak kasze, mąka, cukier, nabiał, a także higieniczne, m.in. papier toaletowy czy ręczniki papierowe.
Obejmuje wszystkie punkty sprzedaży Carrefour: hipermarkety i supermarkety, sklep internetowy i sklepy w formacie convenience (w sklepach należących do partnerów franczyzowych Carrefour Polska ceny te traktowane są jako maksymalne co oznacza, że mogą być niższe).
- Bezpieczeństwo oraz komfort zakupowy naszych klientów w tym trudnym okresie są dla nas najwyższym celem. Dlatego równolegle z wdrażaniem zaleceń służb sanitarnych i rządowych, uruchomiliśmy we wszystkich formatach naszych sklepów gwarancję stałych cen na najpotrzebniejszych produktów codziennego użytku - komentuje Marek Lipka, dyrektor handlowy Carrefour Polska.
Ofercie towarzyszy kampania reklamowa pod hasłem „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, w której opisywane są też zalecenia bezpieczeństwa wprowadzone w sklepach Carrefour w związku z epidemią koronawirusa.
Działania reklamowe Carrefour Polska obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację nowej kampanii i działania w internecie (m.in. w social media) odpowiada agencja K2.
Carrefour Polska ma obecnie ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Do firmy należy też 20 centrów handlowych i ponad 40 stacji paliw.
Biedronka i Lidl z promocjami cenowymi
Inne duże sieci sklepowe zaczęły promocje cenowe jeszcze przed nasileniem w Polsce pandemii koronawirusa. Na początku marca Biedronka wprowadziła ofertę pod hasłem „100 produktów taniej”, natomiast Lidl niecały tydzień później zaczął promocję z obniżką cen ponad 300 produktów, wspartą reklamami z Mieszkiem I, Janem Matejko i Szewczykiem.
Natomiast w ostatnich dniach zaczęły kampanie wizerunkowe związane z koronawirusem. Biedronka w reklamach dziękuje pracownikom i klientom za postawę w czasie epidemii, Lidl też opublikował spot z podziękowaniami dla pracowników, natomiast Żabka Polska w reklamie informuje klientów, jak należy postępować w czasie zakupów w związku z zagrożeniem epidemiologicznym.
Dołącz do dyskusji: Carrefour Polska reklamuje 150 produktów marki własnej „z gwarancją niezmiennej ceny” (wideo)