Carrefour podpisał umowę ze znanym dostawcą jedzenia
Carrefour Polska rozpoczyna strategiczną współpracę z Wolt – międzynarodową platformą dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. To kolejne partnerstwo nawiązane przez sieć z zewnętrznym operatorem ecommerce.
Na mocy podpisanej umowy klienci będą mogli zamawiać online 20 tys. produktów dostępnych w 53 sklepach Carrefour w całej Polsce, które obecnie znajdują się w zasięgu operacyjnym Wolt.
Dostawy zakupów z Carrefour Woltem
Współpraca Carrefour z Wolt rozpoczęła się od testowej implementacji usługi w dwóch sklepach sieci w Warszawie: przy ul. Powsińskiej i Targowej oraz od asortymentu 10 000 produktów.
- Partnerstwo z Wolt otwiera przed nami kolejną ścieżkę zwiększania zasięgu naszej sprzedaży internetowej oraz nowe możliwości w zakresie szybkich dostaw i dotarcia z naszą ofertą do nowych klientów. Jest to strategiczna odpowiedź na zmieniające się oczekiwania Polaków, którzy poszukują w internecie nie tylko atrakcyjnych cen i wysokiej jakości produktów, ale również szybkości i wygody dokonywanych zakupów. Jestem przekonany, że dzięki tej współpracy nie tylko zyskamy wielu stałych klientów, ale przyczynimy się do dalszej popularyzacji zakupów przez internet w naszym kraju — mówi Marek Garus, dyrektor e-commerce w Carrefour Polska.
Zobacz: Carrefour wprowadza nową strategię komunikacji marketingowej
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, która zarządza w Polsce 5 formatami sklepów stacjonarnych oraz sklepem internetowym.
Platforma Wolt działa w branży dostaw jedzenia i produktów codziennego użytku. Została założona w 2014 roku w Helsinkach, umożliwia użytkownikom łatwe zamawianie ulubionych potraw z lokalnych restauracji oraz zakupów z pobliskich sklepów przez aplikację mobilną lub stronę internetową
Dołącz do dyskusji: Carrefour podpisał umowę ze znanym dostawcą jedzenia