Cartoon Network zapowiada pięć nowych seriali, stawia na młodych twórców
Pięć nowych i dziewięć powracających seriali zapowiada w swojej ofercie kanał Cartoon Network. Dwie z nowych produkcji stworzonych zostało przez artystów młodego pokolenia. - Napływ nowych talentów pozwala budować bardziej interaktywny storytelling - mówi Christina Miller, prezes Cartoon Network-Adult Swim-Boomerang.
Nowości Cartoon Network to „Apple&Onion” (przygody dwójki przyjaciół w wielkim mieście; polska premiera we wrześniu br.), „Craig of the Creek” (serial o zbuntowanych dzieciakach w The Creek; polska premiera - październik br.), „Infinity Train” (przygody dziewczynki o imieniu Tulip w fanstastycznym, pełnym alternatywnych światów pociągu; polska premiera - 2019 rok), „Summer Camp Island” (bohaterowie odkrywają zakamarki magicznego letniego obozu; premiera - 2019 rok) i „Victor and Valentino” (historia dwóch przyrodnich braci, spędzających lato u swojej babci w Monte Macabre, premiera w roku 2018). Dwie ostatnie premiery są autorstwa twórców młodego pokolenia.
- Naszym głównym założeniem zawsze było akceptowanie dzieci takimi, jakie są i kreowanie dopasowanych do nich światów, historii i bohaterów. Ta chwila jest dla nas szczególnie ważna, bo napływ nowych talentów pozwala budować lepszy i bardziej interaktywny storytelling. Dla naszych widzów to same korzyści – ocenia Christina Miller, prezes Cartoon Network-Adult Swim-Boomerang.
W 2018 roku powrócą też na anteną seriale dobrze znane widzom. Będą to: „Pora na przygodę” (odcinki serialu powrócą na antenę w maju i październiku), „Ben 10” (premiera jesienią br.), „OK K.O.! Po prostu walcz” (nowe epizody w Polsce zostaną wyemitowane w kwietniu i listopadzie), „Steven Universe” (czwarty sezon pojawi się na antenie w lipcu), „Niesamowity świat Gumballa” (szósty sezon - we wrześniu tego roku), „Atomówki” (polska premiera nowych odcinków w czerwcu i listopadzie), „Młodzi Tytani: Akcja!” (piąty sezon serialu zadebiutuje w lipcu), „Kicia Rożek” (polska premiera serialu 21 maja) i „Między nami, misiami” (czwarty sezon debiutuje w Polsce w czerwcu).
W tym roku stacja będzie też obchodzić jubileusz 20-lecia „Atomówek”. Oprócz premierowych odcinków na antenie kanału pojawią się również specjalne eventy i nowe produkty licencyjne. To jedna z najbardziej dochodowych marek Cartoon Network, przynosząc łączny dochód na poziomie 2,5 mld dolarów.
Według danych Nielsen Audience Measurement w Polsce w 2017 roku średni udział Cartoon Network w oglądalności w grupie wiekowej 4-12 lat wyniósł 3,75 proc.
Dołącz do dyskusji: Cartoon Network zapowiada pięć nowych seriali, stawia na młodych twórców