DDOB organizuje casting do kampanii debiutu Next na Allegro
Spółka DDOB (należąca do grupy AdNext) odpowiada za kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej Allegro marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z tzw. pokolenia Z.
DDOB jest odpowiedzialna za kompleksową organizację castingu na twarz kampanii marki Next na Allegro. Bohaterka zostanie wyłoniona w prowadzonym na Instagramie konkursie, w którym nagrodami są sesje zdjęciowe w Londynie oraz bony zakupowe. Biorą w nim udział influencerzy mający po 250 tys. obserwatorów. W ciągu pierwszych dwóch tygodni konkurs wygenerował ponad 3,5 tysięcy repostów grafiki konkursowej. Do promocji akcji wykorzystano potencjał trzech youtuberów: Adrianny z kanału True Beauty is Internal, Enii oraz Patryka Woźniaka.
DDOB jest spółką należącą do grupy AdNext specjalizującą się w teen marketingu. Dla Grupy Allegro realizowała już m.in. filmy promujące na YouTube oraz kampanie na Instagramie.
Dołącz do dyskusji: DDOB organizuje casting do kampanii debiutu Next na Allegro