CBRE zmienia marketingu i PR: Joanna Mroczek dyrektorem, dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska
Firma doradcza CBRE rozwija swój dział marketingu i PR w Polsce. Nowym dyrektorem marketingu i PR została Joanna Mroczek, a do zespołu dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska.
Joanna Mroczek od 2007 roku zarządza działem doradztwa i analiz rynku w CBRE. Po objęciu stanowiska dyrektora marketingu i PR, będzie kierowała 13-osobowym zespołem ekspertów. W nowej roli będzie odpowiedzialna za przygotowanie strategii marketingowej i komunikacyjnej CBRE w Polsce.
Mroczek ma 10 letnie doświadczenie w branży nieruchomości, specjalizuje się w przygotowywaniu szczegółowych opracowań sektorowych dla rynku nieruchomości komercyjnych a także projektów doradczych dla podmiotów biznesowych.
Do zespołu marketingu w CBRE dołączyła również Natalia Wenzławska, która jako specjalista ds. marketingu i PR będzie odpowiedzialna za działania z zakresu public relations, komunikację wewnętrzną oraz strategię marketingu cyfrowego i mediów społecznościowych firmy. Wcześniej pracowała w BNP Paribas Real Estate, gdzie zajmowała się działaniami związanymi z marketingiem i komunikacją korporacyjną.
W grudniu ub.r. do działu dołączyła Anna Szczawińska, która objęła stanowisko asystentki ds. marketingu i PR. Jest odpowiedzialna za wsparcie administracyjne oraz projektowe działu.
Dołącz do dyskusji: CBRE zmienia marketingu i PR: Joanna Mroczek dyrektorem, dołączyły Natalia Wenzławska i Anna Szczawińska