CCC z letnią odsłoną kampanii „Go for more - idę po więcej” (wideo)
Pod hasłem „Go for more - idę po więcej” zaczęła się letnia odsłona kampanii reklamowej sklepów obuwniczych CCC. Za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy Change Serviceplan, Lemon i OS3.
Nowy etap to kontynuacja wiosennej kampanii CCC. Jest utrzymany w podobnej konwencji, odzwierciedlonej w haśle „Go for more - idę po więcej”. Firma pierwszy raz zdecydowała się rozdzielić komunikację marketingową na odsłonę wiosenną i letnią.
W nowych reklamach występują ci sami bohaterowie co w poprzednich, ale w letniej scenerii: wakacyjnego domu, nadmorskiej promenady i plaży. W kampanii wykorzystywane są różne slogany mające być kobiecymi manifestami: „Idę obudzić świat”, „Idę z Tobą”, „Idę, bo mam moc” i „Idę po więcej”. Pokazywane są reklamy zarówno wizerunkowe, jak i produktowe.
CCC podkreśla, że wiosenna i letnia kampania to największa akcja reklamowa w historii firmy.
Nowy etap startuje 21 kwietnia i potrwa ponad sześć tygodni. Jest realizowany w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
W naszym kraju kampania obejmuje telewizję (TVN, Polsat, wybrane stacje tematyczne), kina (Multikino, Cinema City, Helios, kina z sieci reklamowej Kinads), internet (największe serwisy kobiece, Facebook, Instagram, YouTube) oraz same sklepy CCC.
Kreację kampanii przygotowała agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserował kolektyw reżyserski Państwo Rodzeństwo, a produkcją zajęło się studio filmowe Lemon.
Za reklamy i inne działania w internecie na polskim rynku odpowiada agencja OS3, a za zakup mediów we wszystkich czterech krajach - dom mediowy MullenLowe Media Hub.
Dołącz do dyskusji: CCC z letnią odsłoną kampanii „Go for more - idę po więcej” (wideo)