SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CCC i HalfPrice ze wspólną kartą podarunkową

CCC i HalfPrice (obie marki z Grupy CCC) wprowadzają multibrandową kartę podarunkową. 

Dzięki multibrandowej karcie podarunkowej CCC i HalfPrice klienci zyskują dostęp do oferty obu sklepów jednocześnie. Co więcej, środki znajdujące się na karcie mogą zostać przez nich wykorzystane w dowolny sposób – to konsument decyduje, czy i jaką część kwoty przeznaczy na zakupy w danym szyldzie.

Jedna karta podarunkowa w CCC i HalfPrice 

– Tworząc omnichannelowe rozwiązania naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie Klientom wygody zakupów.  Korzystamy przy tym, tak jak w przypadku karty podarunkowej, z synergii naszych szyldów. Chcemy, aby klienci mogli w pełni korzystać z bogatej i różnorodnej oferty Grupy CCC – gdzie chcą, jak chcą i kiedy chcą – mówi Jakub Grzelak, dyrektor zarządzający ds. Retail w CCC.

Zgodnie ze sprzedażowym modelem omnichannel Grupy CCC, karty podarunkowe można kupić we wszystkich kanałach sprzedaży CCC i HalfPrice – w sklepach stacjonarnych oraz online.

– Multibrandowa karta podarunkowa CCC x HalfPrice to gwarancja trafionego prezentu. W naszym portfolio obecnie znajduje się ponad 3 000 marek. Oferta obu szyldów obejmuje liczne kategorie produktowe, w tym m.in.: odzież, obuwie, torby, akcesoria, artykuły spożywcze, zabawki czy wyposażenie i dodatki do domu. Jeśli dodamy do tego możliwość realizacji karty podarunkowej w dowolnym momencie, miejscu i czasie – zarówno online jak i stacjonarnie – mamy fantastyczne rozwiązanie na świetny prezent – dodaje Joanna Czyżewska, wiceprezes zarządu ds. sprzedaży w HalfPrice.

Kartę podarunkową CCC x HalfPrice Klienci mogą doładować kwotą od 50 do 2 000 złotych. Jest ona ważna 24 miesiące od daty zakupu.

Dołącz do dyskusji: CCC i HalfPrice ze wspólną kartą podarunkową

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl