Ceneo.pl rusza w odświeżonej wersji
Należąca do Grupy Allegro porównywarka cenowa Ceneo.pl został udostępniona w nowej szacie graficznej. Teraz wygląd serwisu samoistnie dopasowuje się do najpopularniejszych rozdzielczości ekranów komputerów.
Nowa wersja Ceneo.pl ma na celu uporządkowanie i pokazanie nowych funkcjonalności serwisu w jeszcze bardziej przystępny i przejrzysty sposób. Zmiany mają przyczynić się do uproszczenia wyszukiwania, porównywania i kupowania produktów.
Jednocześnie w serwisie wprowadzono możliwość rejestrowania się nowych użytkowników poprzez konta na Allegro, Facebooku lub Google+. Ma to ułatwić składanie zamówień na stronie oraz przeglądanie ich historii i sprawdzania statusów realizacji. W przyszłości planowane są kolejne funkcjonalności w oparciu o konta w serwisie.
- Wierzymy, że nadchodzące zmiany przyczynią się do jeszcze trwalszego ugruntowania naszej wiodącej pozycji w branży pod względem jakości oferowanych usług, realizacji potrzeb klientów oraz stosowania wysokich standardów współpracy z nimi. Mamy nadzieję, że wdrożone udogodnienia przyniosą użytkownikom jeszcze większą przyjemność korzystania z naszego serwisu - komentuje Joanna Bilińska, dyrektor sprzedaży, marketingu i wsparcia biznesu w Ceneo.pl.
W sierpniu br. Ceneo.pl odwiedziło 4,1 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane). W serwisie znajduje się 12 mln ofert z prawie 5 tys. sklepów internetowych.
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl rusza w odświeżonej wersji