SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cennik reklamowy Polsatu 9 proc. w górę. Najdrożej przy „Pierwszej miłości”

W styczniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 9 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy serialach „Pierwsza miłość”, „CSI Miami” i „Świat według Kiepskich” oraz „Mega Hitach”.

W ofercie reklamowej Polsatu na styczeń najdroższe są spoty przy „Pierwszej miłości” - w kolejnych przerwach reklamowych kosztują 14,6-16,7 tys. zł, 26,7-30,6 tys. zł i 22,2-25,4 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych). To sporo więcej niż rok temu, kiedy za reklamy przy serialu trzeba było zapłacić od 10,2 do 23,4 tys. zł.

Do najdroższych dla reklamodawców w styczniowej ramówce Polsatu należą też inne seriale. I tak spot przy „CSI Miami” kosztuje od 18,9 do 29,1 tys. zł, podczas gdy przed rokiem trzeba było na niego wydać od 18,7 do 27,9 tys. zł. Natomiast cena reklamy przy środowym odcinku „Świata według Kiepskich” wynosi maksymalnie 27,1 tys. zł, czyli aż o 8,6 tys. zł więcej niż rok wcześniej.

Za spot przy filmie z cyklu „Mega Hit” trzeba zapłacić nawet 29,9 tys. zł, a więc 1,9 tys. zł więcej niż przed rokiem. Z kolei w wieczornym paśmie informacyjnym najdroższe reklamy przed „Wydarzeniami” kosztują 23,5 tys. zł - 5,2 tys. zł więcej niż w styczniu br.

Ogółem w styczniowym cenniku Polsatu reklamy są średnio o 9 proc. droższe niż rok wcześniej. W samym prime timie ta podwyżka wynosi 11 proc.

Polsat udostępnił swoją ofertę reklamową na styczeń jako ostatni z głównych nadawców. W zeszłym tygodniu swoje styczniowe cenniki przedstawiły TVP (zobacz szczegóły tej oferty) i TVN (zobacz szczegóły).

Dołącz do dyskusji: Cennik reklamowy Polsatu 9 proc. w górę. Najdrożej przy „Pierwszej miłości”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kacz
ciekawe, efektywnosc reklamy telewizyjnej gwaltownie spada, w trakcie blokow reklamowych masowe przelaczanie kanalow, do tego konkurencja kanalow tematycznych... a tu podwyzka, musza miec duze zdolnosci negocjacyjne wsrod reklamowdawcow.
odpowiedź
User
wars
Ceny cennikowe idą w gore, ale realne na pewno w dół i to kilkanaście procent, przeciez zamiast jednej reklamy w prome time w dlugim bloku lepiej kupić 50 spotow w dobrych kanalach tematycznych i krotkich blokach.
odpowiedź
User
mapet szo
Pierwsza miłość wyrasta na serialową legendę Polsatu; od dawna nic się w wielosezonowych serialach innych stacji nie dzieje, na przykład w M jak miłość, no może poza śmiercią Hanki, a Pierwsza miłość wciąż robiona jest z polotem i pomysłem / to cecha charakterystyczna seriali Polsatu
odpowiedź