„Kuchenne rewolucje”, „Mam talent” i Masterchef” najdroższe w cenniku TVN na wrzesień
W nowej, jesiennej ramówce TVN najdroższe reklamowo pozycje to czwartkowe „Kuchenne rewolucje”, sobotni „Mam talent” i niedzielny „Masterchef”. Za 30-sek. spot przy tych produkcjach trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł.
Cena 30-sek. reklamy w bloku przy „Kuchennych rewolucjach” wynosi 79,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Nieznacznie mniej – 76,2 tys. zł - kosztuje emisja spotu przy sobotnim show „Mam talent” (od 8 września). Tylko 1,1 tys. zł tańsza (75,1 tys. zł) jest z kolei reklama przy kulinarnym show „Masterchef” (od 9 września).
Powyżej 60 tys. zł trzeba wydać na spoty przy kilku innych programach rozrywkowych, które trafią na antenę stacji we wrześniu. Na 68,1 tys. zł wyceniono spoty przy programie „Ameryka Express”, a za reklamę przy „Milionerach” trzeba wydać nawet 66,4 tys. zł, a przy nowym serialu TVN „Pułapka” - 65,5 tys. zł.
65,2 tys. zł zapłacą marketerzy za emisję reklamy w bloku przy pokazywanym w poniedziałkowe wieczory programie „Top Model” i tylko 100 zł mniej (45,1 tys. zł) ci, którzy chcą pokazać swoje spoty obok serialu „Diagnoza”.
Stawka za spot przy „Ślubie od pierwszego wejrzenia” wynosi 45,1 tys. zł. To 18 tys. zł mniej od ceny spotu przy serialu „Na Wspólnej” (63,1 tys. zł).
9 września stacja będzie transmitować mecz piłkarski między TVN a WOŚP – reklamę przy tej transmisji wyceniono na 28 tys. zł.
Emisja filmu reklamowego przy „Faktach” to wydatek rzędu 69,1 tys. zł w niedzielny wieczór i 66,9 tys. zł w dni robocze. Ceny dla spotów przy „Sporcie” wynoszą odpowiednio 60,4 tys. zł i 57 tys. zł, a przy prognozie pogody - 59,1 tys. zł i 54,6 tys. zł.
TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy TVP, podało ceny reklam na wrzesień.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne rewolucje”, „Mam talent” i Masterchef” najdroższe w cenniku TVN na wrzesień