Centrum Nauki Kopernik z jubileuszową kampanią promocyjną
Centrum Nauki Kopernik przygotowało na 10-lecie działania kampanię "Przyszłość w centrum. Odkrywaj. Myśl. Działaj". Koncepcję kreatywną - w oparciu o przygotowaną przez Kopernika narrację - opracowała agencja Saatchi&Saatchi.
Centrum Nauki Kopernik w kampanii chce pokazać swoją rolę społeczną, promować wizję i zachęcać innych, by włączyli się w jej realizację. Idealna przyszłość według CNK to taka, w której ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę. Centrum inspiruje do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania.
Centrum Nauki Kopernik ma 10 lat
Kampania będzie prowadzona w 2020 r., w kilku odsłonach. W strategii komunikacji zostaną wykorzystane kanały własne, partnerskie, kampanie digitalowe, outdoorowe oraz prasa.
Na potrzeby akcji powstał animowany spot, trzy key visuale z trzema bohaterami, przedstawionymi w różnych kontekstach, ilustrujących wizję Kopernika.
Narracja i strategia komunikacji, na której oparto kampanię, powstała in house. Liderem zespołu była Jolanta Zieleniewska, kierownik Działu Promocji i Komunikacji Centrum Nauki Kopernik.
Na podstawie przedstawionego przekazu agencja Saatchi&Saatchi opracowała koncepcję kreatywną i stworzyła identyfikację wizualną.
Dołącz do dyskusji: Centrum Nauki Kopernik z jubileuszową kampanią promocyjną