Centrum Zaopatrzenia Bohaterów - internetowy sklep Leroy Merlin pod nową nazwą
Na outdoorze, w internecie, i prasie ruszyła kampania promująca internetowy sklep sieci marketów budowlanych Leroy Merlin, który ma nową nazwę - Centrum Zaopatrzenia Bohaterów. Akcję przygotowała agencja Good.
Nowa nazwa sklepu online Leroy Merlin, która powstała na kanwie hasła ze spotów reklamowych sieci „Też bądź bohaterem w swoim domu”, ma wyróżnić serwis na rynku i przyciągnąć klientów.
Od poniedziałku ofertę Centrum Zaopatrzenia Bohaterów tworzy 25 tys. artykułów. Dla porównania, gdy 8 maja br. startował e-sklep, dostępnych w nim było około 3 tys. produktów. Leroy Merlin zapowiada, że pod koniec roku w sprzedaży online będzie 40 tys. pozycji.
Kampania promująca Centrum Zaopatrzenia Bohaterów obejmuje reklamy na outdorze, w internecie (WP, nk.pl, Gazeta.pl, Onet, YouTube) oraz prasie (Gazeta Telewizyjna). Kampanię przygotowała agencja Good. Autorem kreacji „Też bądź bohaterem w swoim domu” jest agencja Brain.
Dołącz do dyskusji: Centrum Zaopatrzenia Bohaterów - internetowy sklep Leroy Merlin pod nową nazwą