Change Integrated z dwoma nagrodami w Cannes
Agencja Change Integrated otrzymała dwie nagrody podczas festiwalu reklamowego Cannes Lions. Srebrny Lew przypadł firmie za kampanię studia dźwiękowego Genetix, a Brązowy – za reklamę Skody Superb Combi.
Przygotowana przez Change Integrated kampania reklamowa studia dźwiękowego Genetix zdobyła Srebrnego Lwa w kategorii „Cyber”. W ramach akcji na jednym z portali internetowych umożliwiono użytkownikom odsłuchanie wszystkich newsów, co miało pokazać ofertę promowanej firmy. Kampania uzyskała dwie nominacje: za najlepsze połączenie reklamy i medium oraz najlepszą kreację dźwiękowo-muzyczną.
Change Integrated otrzymała też w Cannes Brązowego Lwa w kategorii „Direct” za pomysł reklamy telewizyjnej Skody Superb Combi. W ramach akcji w porze największej oglądalności dwa ogólnopolskie kanały telewizyjne wyemitowały jednocześnie różniące się nieco wersje spotu tego samochodu. W jednym filmiku auto miało zamknięty bagażnik, a napis zachęcał widzów do otworzenia go poprzez przełączenie na drugi kanał, w którym pokazywana była reklama Skody z otwartym bagażnikiem. Ta kampania była jeszcze nominowana w kategorii mediowej.
Przypomnijmy, że podczas tegorocznego festiwalu Cannes Lions nagrodę zdobyła jeszcze agencja San Maroks. W kategorii public relations wyróżniono ją za zrealizowaną wspólnie z On Board PR kampanię „Kumpel z przeszłości. 1944 Live” (więcej).
Dołącz do dyskusji: Change Integrated z dwoma nagrodami w Cannes