SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ChatGPT "autorem" reklamy marki Ryana Reynoldsa

Aktor Ryan Reynolds wykorzystał generator tekstów ChatGPT w reklamie swojej marki Mint Mobile.

Sieć komórkowa Mint Mobile wypuściła nową reklamę, w której współwłaściciel marki Ryan Reynolds czyta scenariusz autorstwa ChatGPT, narzędzia generującego teksty z wykorzystaniem narzędzi sztucznej inteligencji. Rezultaty, według słów Reynoldsa, są "lekko przerażające, ale przekonujące".

Jak wyjaśnia Reynolds w nowej reklamie Mint Mobile, poinstruował program, aby: "napisał reklamę dla Mint Mobile głosem Ryana Reynoldsa". "Użyj żartu, przekleństwa i niech ludzie wiedzą, że wakacyjne promo Mint wciąż trwa, nawet po tym, jak duże firmy mobilne zakończyły swoje [promocje]". Reklama została umieszczona na oficjalnych kontach marki na Twitterze, Instagramie, Snapie i Facebooku.

Co to jest ChatGPT?

ChatGPT na pytanie „czym jesteś?” odpowiada: „Jestem Assistant, pomocnikiem sztucznej inteligencji wyuczonym przez OpenAI. Jestem wirtualną osobą, która może odpowiadać na pytania i pomagać z różnymi zadaniami. Nie posiadam fizycznej formy, ponieważ jestem stworzony za pomocą komputera”.

OpenAI stworzyli w 2015 roku Sam Altman i Elon Musk (miliarder rozstał się z firmą w 2019 roku). Spółka odpowiedzialna jest również za generator obrazów Dall-E2, który również cieszy się wielką popularnością w sieci. Z ChatGPT można konwersować, zadając mu pytania na najróżniejsze tematy, także w języku polskim. 

Generatorem tekstów interesuje się Microsoft, który jest w trakcie rozmów dotyczących zainwestowanie 10 mld dolarów w firmę OpenAI, do której należy ChatGPT.

Wedle nieoficjalnych doniesień, technologiczny gigant analizuje dodanie funkcjonalności generatora tekstu ChatGPT do swojej wyszukiwarki internetowej Bing. Możliwe, że planuje też włączyć tę funkcjonalność do pakietu Microsoft Office.

Dołącz do dyskusji: ChatGPT "autorem" reklamy marki Ryana Reynoldsa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl