Chevrolety królowały tego lata w internecie
Chevrolet Aveo i Lacetti okazały się hitem mijających wakacji
To właśnie te dwa modele cieszyły się zdecydowanie największym zainteresowaniem wśród Internautów platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl. Tytuł "Samochód lata 2004 mojeauto.pl" zdobył Chevrolet Aveo.
"Cieszy nas pozytywny odbiór Chevroleta na polskim rynku. Wyniki popularności są dla nas bardzo ważne, zwłaszcza, że wyniki sprzedaży niewiele mówią nam o nastawieniu klientów do marki." - komentuje rzecznik prasowy GM Poland Przemysław Byszewski - "Tak duże zainteresowanie Aveo i Lacetti wynika głównie z faktu, że jest to marka zupełnie nowa na polskim rynku i ciągle wiele osób chce ją lepiej poznać. Poza tym samochody te odznaczają się funkcjonalnością, atrakcyjnym wyposażeniem, nowoczesnymi rozwiązaniami technicznymi oraz stosunkowo niską ceną, za którą można dużo uzyskać".
Produkowane w Korei Południowej Chevrolety zastąpiły na rynkach Europy
przejętą przez General Motors markę Daewoo.
Najpopularniejsze samochody latem 2004
Miejsce* Marka Model
1 Chevorlet Aveo
2 Chevrolet Lacetti
3 Skoda Octavia
4 Ford Focus
5 Ford Mondeo
6 Toyota Corolla
7 Skoda Fabia
8 Renault Megane II
9 Peugeot 407
10 Honda Civic
Źródło: www.mojeauto.pl
* Miejsce przyznane na podstawie analiz oglądalności stron poszczególnych wersji samochodów w serwisie Auta Nowe w okresie 22.06.2004-23.09.2004
Za amerykańsko-koreańskimi produktami uplasowała się Skoda Octavia. Jej czas właśnie przemija, ale wszystko wskazuje na to, że następczyni - Skoda Octavia II - ma duże szanse powtórzyć sukces obecnego modelu. Nowa Octavia ma bardzo ciekawą sylwetkę - wygięta pokrywa silnika w kształcie litery V pozwala łatwo odróżnić auto od wszystkich innych pojazdów. Kontynuację koncepcji "litery V" odnajdziemy także we wnętrzu auta - dokładnie w taki sposób zaprojektowana została konsola środkowa. Nowa Skoda Octavia oferuje dwa silniki Turbo Diesel z bezpośrednim wtryskiem paliwa i układem pompowtryskiwaczy. Wśród silników benzynowych odnajdziemy jednostki FSI 16V - jest to zupełnie nowa generacja silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa, która zapewnia niższe zużycie paliwa - nawet do 15%.
W rankingu widać, że największy dar przyciągania uwagi Internautów mają nowości. Poza Chevroletami, następczynią Skody Octavii i następcą Focusa, zainteresowaniem cieszyły się tego lata dwa nowe silniki Forda Mondeo oraz nowa sylwetka Toyoty Corolli. Peugeot dostał się na listę TOP TEN dzięki debiutującej na rynku 407-ce.
Renault Megane II i Honda Civic nie były modyfikowane w ostatnim czasie. Dlatego zajęcie w rankingu kolejno 8. i 10. miejsca przez te kompaktowe auta, jest wydarzeniem wartym odnotowania. Internauci doceniają w nich intrygującą i nieprzeciętną stylistykę, a także jakość wykonania i bezpieczeństwo. Za Hondę Civic 1,4 l. zapłacimy minimum 51 400 zł, natomiast Megane II z silnikiem o takiej samej pojemności kosztuje od 55 800 zł.
Jesień na rynku motoryzacyjnym to wyjątkowo gorący okres. Właśnie rozpoczął się salon samochodowy w Paryżu. Na tej jednej z największych i najbardziej prestiżowych imprez w Europie, będzie miało miejsce ponad 50 premier. Zobaczymy, czy zaprezentowane podczas targów auta, zdobędą na tyle dużą popularność, aby zdetronizować Chevrolety.
Dołącz do dyskusji: Chevrolety królowały tego lata w internecie