Chińczycy przegonili Amerykanów pod względem korzystania z Web 2.0
Chińscy internauci o wiele szybciej przyswajają sobie narzędzia iserwisy w stylu Web 2.0 od swoich amerykańskich odpowiedników.
Treści generowane przez użytkowników (tzw. user-generatedcontent - UGC), takie jak opinie na temat produktów, wpisy nablogach, forach czy listach dyskusyjnych, wpływają na 58 procentdecyzji o zakupach podejmowanych w Chinach, w porównaniu dozaledwie 19 procent w USA - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na raport firmy badawczej Netpop.
47 procent chińskich internautów z szerokopasmowym dostępem dosieci umieszcza komentarze na blogach, czatach, listachdyskusyjnych lub forach. W przypadku Amerykanów z szybkim dostępemdo Internetu, wskaźnik ten wynosi 28 procent.
Z badania Netpop wynika także, że statystyczny mieszkaniec Chinposiadający szerokopasmowe łącze internetowe, ma 32 lata - o 10mniej niż jego odpowiednik za oceanem. Z kolei 75 procent chińskichinternautów loguje się do sieci w pracy, w porównaniu do 41 procentAmerykanów.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Chińczycy przegonili Amerykanów pod względem korzystania z Web 2.0