Kultowi bohaterowie z „Chłopaki nie płaczą” i „Poranku Kojota” w kampanii Uniqa
Wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej marki Uniqa, w której ponownie występuje Mirosław Zbrojewicz w roli Gruchy z filmu „Chłopaki nie płaczą" oraz Sławomir Sulej, czyli słynny Małpa z „Poranku Kojota".
W reklamie Uniqa prezentuje pakiet OC z usługą naprawy na miejscu, także w przypadku awarii, holowaniem i autem zastępczym w korzystnej cenie.
W nowej odsłonie kampanii Uniqa w rolach głównych ponownie występuje znany z poprzedniej reklamy duet, czyli Mirosław Zbrojewicz i piesek chihuhua o imieniu Bella, a po raz pierwszy towarzyszy im Sławomir Sulej, który przed laty stworzył kultową kreację Małpy w filmie „Poranek Kojota”.
– Ten format bardzo przypadł do gustu naszym klientom, ale też partnerom biznesowym, którzy doskonale pamiętają Mirosława Zbrojewicza, czyli słynnego Gruchę z „Chłopaki nie płaczą”. Jesteśmy przekonani, że równie ciepło przyjmą towarzyszącego mu w nowej odsłonie naszej reklamy Sławomira Suleja, wspaniałego aktora, który stworzył wiele niezapomnianych ról, w tym kultową Małpę wyjaśnia Agnieszka Durst-Wilczyńska, dyrektorka departamentu zarządzania marką, komunikacji i zaangażowania społecznego Uniqa.
Zobacz: Uniqa reklamuje ubezpieczenie od hejtu w internecie
Reklamę można już oglądać w głównych i tematycznych stacjach telewizyjnych oraz digitalu.
Reżyserem nowej reklamy marki jest Michał Sabliński. Za kreację odpowiada agencja kreatywna PZL, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Arena Media oraz Valuemedia.
Dołącz do dyskusji: Kultowi bohaterowie z „Chłopaki nie płaczą” i „Poranku Kojota” w kampanii Uniqa