Chłopskie Jadło na folklorystycznie. Nowe menu, wystrój i logo
Zarządzana przez Sfinks Polska sieć restauracji Chłopskie Jadło zmienia swoje menu i wystrój lokali. Jednocześnie wprowadzana jest nowa identyfikacja wizualna marki.
Motywem przewodnim nowej identyfikacji sieci Chłopskie Jadło jest kurka oraz elementy folklorystyczne, zaaranżowane w nowoczesny sposób. W restauracjach dominujący do tej pory kolor niebieski został zastąpiony czerwienią i beżem. Pojawiły się też poduszki, podkładki i makatki z autorskim wzorem inspirowanym motywami kwiatów łowickich i haftem ludowym. Wkomponowana jest w nie również kurka z nowego logo, która widnieje też na wymienionej zastawie.
- Chcemy, aby Chłopskie Jadło było również przyjazne rodzinom, dlatego też w każdym lokalu będzie wydzielony kącik dla dzieci z wygodnymi siedziskami, tablicami do rysowania i innymi zabawkami umilającymi czas najmłodszym. Dodatkowo w menu znajdą się dedykowane dzieciom zestawy - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.
Jednocześnie ze zmianą identyfikacji i wystroju lokali zmienia się menu Chłopskiego Jadła. - Tradycyjną kuchnię polską będziemy podawać w nieco lżejszej formie. Stąd w karcie więcej smacznych i zdrowych potraw z drobiu czy wprowadzenie propozycji sałat - opisuje Dorota Cacek.
Nowe menu obowiązuje we wszystkich restauracjach sieci od 24 maja, natomiast pełna zmiana wizualizacji zakończy się w czerwcu. W zmienionej odsłonie udostępniono już serwis internetowy Chłopskiego Jadła.
Nową identyfikację wizualną Chłopskiego Jadła zaprojektowała łódzka firma Gaul - Zych Deco, natomiast stronę internetową we własnym zakresie zmodyfikował dział marketingu Sfinks Polska.
Dołącz do dyskusji: Chłopskie Jadło na folklorystycznie. Nowe menu, wystrój i logo