Choinkowy trik Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)
W bożonarodzeniowej kampanii Plush na Kartę reklamowana jest usługa dostępu do internetu i nielimitowane SMS-y. Akcję przygotowały firmy Scholz & Friends Warszawa, TFP, Human Ark i Media Direction.
W nowej reklamie Plush na Kartę będący brand hero tej marki misiek Plushak chcąc popisać się w mało wybredny sposób znajomym, podpala choinkę.
Kampania podkreśla, że w ramach tej taryfy za 15 zł dostępne jest przez miesiąc 2 GB internetu i nielimitowane SMS-y do wszystkich sieci, a za 20 zł - również 9 gr za minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych.
Taryfa Plush na Kartę została wprowadzona na początku września br. (zobacz szczegóły), a w październiku pojawiła się w wersji Mix (więcej na ten temat).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona od 21 listopada w telewizji, kinach, radiu oraz internecie.
Kreację kampanii przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa, produkcją spotu - nakręconego przez Piotra Śliskowskiego, a wyreżyserowanego przez Wojtka Wawszczyka i Kamila Polaka - zajął się dom produkcyjny TFP, a animację wykonało studio Human Ark. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction.
Dołącz do dyskusji: Choinkowy trik Plushaka reklamuje Plush na Kartę (wideo)